neděle 6. srpna 2017

Marťáskův týden s knížkou 16

Ahoj
Neděle večer a čas na ohlédnutí za tímto týdnem.


Tento týden jsem měla ještě dovolenou a spoustu plánů. Realita byla ovšem jiná. Tento týden bylo velké horko, tak jsem toho moc neudělala. Byla jsem moc ráda, že jsem měla dovolenou, když bylo takové horko. V práci by bylo hrozně. 

Tento týden jsem byla pochopitelně i v knihovně. Zvládla jsem vrátit knihu a žádné další knihy si nepůjčit. Což je dobrý úspěch, ale i tak mám doma 8 knih, tak se do toho musím pustit.

Tento týden jsem se věnovala knihám osobního rozvoje a to knihám Zdeňky Jordánové. Nějakou dobu jsem četla spíš beletrii, teď mám potřebu číst i tyto knihy.

Nejdříve to byla kniha Spratek
Kniha se jmenuje Spratek. Co Vás první napadne, když si přečtete název této knihy? Tato velmi zajímavá knížečka je o situacích, kdy chceme, aby bylo vše podle nás, ať to stojí co stojí, za každou cenu. O našem egu, našem spratkovi v nás. Uvědomila jsem si, že i na de mnou mnohokrát vyhrává můj Spratek. Kniha se mi líbila a budu se k ní vracet, kdykoli bude potřeba si uvědomit, že můj sprateček je aktivní. Doporučuji

Při čtení těchto knih používám tyto lepíky, abych si poznačila zajímavé myšlenky.

Potom jsem sáhla po další knize Zdenky Jordánové a to Moudrosti zvířat
Kniha je velmi zajímavá a líbí se mi. V této zajímavé knize autorka píše o zvířatech, o jejich moudrosti a o tom jak reagují v různých situacích a co nám tak chtějí naznačit. Tato kniha se mi líbí nejvíc z těch, co jsem od Zdenky Jordánové četla. Kniha přesně pro mně. Nemám knihu ještě dočtenou, ještě mi chybí dočíst pár stránek. K této knize se také budu vracet.

A další moje lepíky. Tyto si kupují v knihkupectví Dobrovský. Hodně jsem si je oblíbila. Máte takové lepíky také rádi?

Ve čtvrtek Irenka (Rodaw z Knihánkova) zveřejnila video z našeho letního knižního srazu v Brně. Při sledování videa jsem měla pocit, že jsem zpět na srazu. Na srazu jsme také pomohli pejskům. Více se dozvíte ve videu.

A ještě bych Vám chtěla doporučit jedno video. Verunko (Hledám své místo na zemi) mluví o přečtených knihách velmi krásně, poutavě a vždy mně na knihy naláká. A také si díky jejím videím mnoho věcí uvědomím. Pokud Verunko neznáte, na video se koukněte.
Já se rozhodně po knihách, o kterých Verunka mluví, kouknu.

V pátek jsem jela do Brna k taťkovi na oslavu mých narozenin. Cesta proběhla v pohodě, jen jsem v Brně zjistila, že prší, ale aspoň se trošku ochladilo. Než jsem se vydala na oslavu, nejdříve jsem vypravila do pár obchodů.

Koupila jsem si další lepíky do zásoby.

Pak jsem se vypravila do levných knih a koupila si tyto knížečky, které podle mně patří do každé knihovničky. A koupila jednu knížečku i mé neteřince Elence. Elenka knihy miluje a nejvíc má ráda ty, kde jsou samolepky. Jsem ráda, že má Elenka knihy ráda, stejně jako já.

A pak jsem šla do knihkupectví Dobrovský, abych uplatnila slevu 20%, narozeninovou slevu, kterou jsem získala. 
Měla jsem jasno, na jakou knihu slevu použiji. Knihu Hana jsem četla, ale měla jsem knihu půjčenou z knihovny. Kniha mně hodně zasáhla, tak jsem se rozhodla, že si knihu koupím do své knihovničky. A myslím, že si knihu brzo přečtu znovu. A koupila jsem si i moje oblíbené lepíky a objevila úžasné mandalkové minizáložky do knihy.

A teď doporučím ještě jedno video

Pak už jsem vyrazila k taťkovi a na oslavu. Moje narozeniny jsme oslavili v příjemné hospůdce. Většinou mé narozeniny slavíme v jiné hospůdce, ale byl nějaký problém, tak jsme šli do jiné hospůdky. I v této hospůdce to bylo fajn, jen bylo velké horko. Dali jsme si dobré jídlo, já okurkovou limonádu, byla moc dobrá. Dali jsme si také pivko. Bylo to velmi příjemné posezení, je to naše každoroční tradice.

Domů jsem jela až v sobotu, ale nejdřív jsem se stačila opět v levných knihách a koupila jednu knihu pro sebe a druhou pro mou kamarádku Zlatku.

Od mých sester jsem k narozeninám dostala dárkový poukaz do Vaňkovky a tak mé kroky vedly do knihkupectví Dobrovský. Knih, které bych chtěla je spousta, tak vybrat ty, co opravdu chci, bylo náročné a také jsem musela sledovat čas, aby mě neujel vlak.

Nakonec jsem si vybrala tyto dvě knihy a úžasnou záložku, s citátem přesně pro mně.

A pak už jsem šla na vlak. Vlak měl bohužel zpoždění, tak mi ujel v Břeclavi autobus k nám. Tak jsem celkem dlouho čekala na další autobus. Čas jsem využila k tomu, že jsem zašla do Alberta.

Dnes jsem spíš odpočívala a zítra hurá do práce, na odpolední. Po dvou týdnech dovolené se mi vůbec nechce. První den bude náročný.

Přeji pohodový večer a úspěšný příští týden. Jakou knihu čtěte Vy? Pochlubte se.

1 komentář:

  1. Pokud mohu dopooručit, tak skvělá kniha pro rozvoj je Čtvrá i pátá dohoda! Ty knihy mi pomohly pro začátek asi nejvíce :)

    OdpovědětVymazat