středa 26. října 2016

Příjemné posezení v čajovně

Ahoj
Nedávno jsem se bavila s kamarádkou v práci o čajovně a nakonec jsme se domluvily, že bychom mohly někd zajít spolu. Velmi příjemnou čajovnu máme kousek od naší práce, tak jsme včera vyrazily. Já jsem v této čajovně už několikrát byla, je velmi příjemná a pěkná. V čajovně bylo docela dost lidí, ale příjemné místečko pro nás jsme si našly. Usadily jsme se mezi peřinkami. Je to velmi příjemné. Objednaly jsme si dobré čaje. Také jsme tam objevily takové trubičky ovocné, moc dobré. Já jsem si objednala ovocný název s názvem Babiččina zhrádka. Je výborný. S kamarádkou jsme si pěkně popovídaly, ani jsme nevnímaly čas. Pak už byl čas se zvednout a jít domů. Oběma se nám v čajovně velmi líbilo, tak jsme se dohodly, že někdy zase vyrazíme.

Co Vy a čajovna? Chodíte? 

Jinak pilně čtu a mám nějaké resty, články, tak se to budu snažit dohnat. Poslední dobou jsem hodně unavená z práce, nechce se mi pak nic...

Přeji pohodový večer, jdu si ještě přečíst pár stránek a pak spát. Ráno brzo vstávám do práce. 

1 komentář:

  1. Pokec s kamarádkou je vždy skvělou relaxací a odpoutáním od reality. :) Já s kamarádkou chodím většinou na kafe, kdy stejně skončíme u nějaké limonády. :D

    OdpovědětVymazat