neděle 14. srpna 2016

Báječný víkend v Brně a nové knihy

Ahoj
Na začátku srpna jsem strávila báječné dva dny v Brně. Den začal docela úsměvně. V Lanžhotě se na nádraží nedají koupit jízdenky na vlak, kupujeme si je ve vlaku. Jenže ve vlaku průvodčí nedošel. V Břeclavi jsem vystoupila a šla na vlak na Brno. Až ve vlaku jsem si uvědomila, že nemám koupenou jízdenku a že jsem si ji mohla, blbec, koupit v Břeclavi. Čas jsem tam měla. Tak jsem si koupila jízdenku ve vlaku a měla to o 40,- Kč dražší. Stalo se Vám někdy něco takového? Jela jsem v pátek ráno, s tím, že po příjezdu do Brna se půjdu podívat po městě a hlavně zaířím do knihkupectví Dobrovský na ulici Joštova. Do tohoto knihkupectví chodím hodně ráda, ale málokdy se tam dostanu. Tak jsem prolezla celé knihkupectví, chvilku poseděla v kavárně, kde jsem si dala vynikající zákusek a minerálku. A koupila si knihu a nějaké drobnosti.
Koupila jsem si tuto knihu
 Spratek - Jordánová Zdeňka 
Anotace:  Láska je nade vším. Je všude a v každém! Je to přirozený a normální stav. Stojí za to pracovat na sobě, abychom ji pocítili… Je v každém z nás! Pokud se pro to ale rozhodneme. Pokud se ale nerozhodneme, pak je za tím jedině a jedině SPRATEK! Je také v každém z nás! Inu, vyberte si… Ta nezkrotná touha našeho ega mít věci podle sebe, i ty, co nejdou, nutí nás ničit sebe samé a následně i druhé. Nejde nám o věci jako takové, ale o nekončící a ničím neukojitelnou touhu mít pravdu. Vykročte na cestu za dobrodružstvím! Najděte a přistihněte svého Spratka, chyťte ho za pačesy a zneškodněte. Skončete s tím. Nemusí být vždycky po vašem, a přesto to může být prima. Nemusíte od druhých dostat pokaždé přesně to, co chcete a jak to chcete, a přesto vám s nimi může být dobře. 

Autorka patří mezi mé oblíbené a po této knize už pokukuji už delší dobu. Do čtení se pustím brzo.

Potom jsem se přesunula k mé rodině. Moc jsem se na všechny těšila. Odpoledne jsme vyrazili do hospůdky na žebra a na pivko a oslavila tak svoje narozeninky. Je to taková naše každoroční báječná tradice. Dobré jídlo, pivko, příjemné povídání...co více si přát. Neteřinka Elenka byla moc hodná, malovala krásné obrázky. 

V sobotu jsem jela domů, ale nejdříve jsem se stavila opět v knihkupectví Dobrovský, tentokrát ve Vaňkovce. Od mých sester Mirky a Januly jsem dostala dárkový poukaz do Vaňkovky, tak jsem jako správná knihomolka zamířila do knihkupectví. A koupila si tuto knihu

Anotace:
Zvířata nám svým chováním předávají důležité informace o pravé podstatě našeho života a o našem pochopení sebe sama a světa kolem. Jakým způsobem tyto informace získat? Možná, že někdy si stačí položit otázku, náhodně otevřít knihu a najít zvíře a jeho odkaz.

I po této knize jsem pokukovala už delší dobu. Brzo se pustím do čtení.
Čtete i Vy takové knihy?

Cesta zpět proběhla celkem v pohodě, vlak z Brna měl trošku zpoždění, ale vlak na Lanžhot jsem v pohodě stihla, tak to bylo dobré.
Byly to úžasné dva dny a těším se na další skvělé dny v Brně. 

Žádné komentáře:

Okomentovat