sobota 23. května 2020

Den, kdy jsme se potkali - Roxie Cooperová

Den, kdy jsme se potkali - Roxie Cooperová
Stephanie a Jamie se do sebe zamilují na první pohled. Příběh jejich lásky prožijete, když si knihu Den, kdy jsme se potkali přečtete.



Název: Den, kdy jsme se potkali
Autor: Roxie Cooperová
Nakladatel: Metafora
Počet stran: 400
Rok vydání: 2019

Recenze
Stephanie jede na fotografický a umělecký víkendový kurz. Na kurz Stephanii veze snoubenec Matt, který si myslí, že kurz bude pro Stephanii to pravé. Stephanie o tom není tak úplně přesvědčena, ale jen do okamžiku, kdy spatří Jamieho. Povídají si a později Stephanie zjistí, že Jamie vede dílnu výtvarného umění. Stephanie a Jamie se do sebe zamilují na první pohled, ale má to háček, oba jsou zadání. Proto se i přes silné pouto rozhodnou zůstat přáteli a schází se pouze jeden den v roce. Není to, ale tak jednoduché, jak to plánovali. Dál žijí svoje životy se svými partnery, ale nejsou zcela šťastní.

Kniha se mi líbila, zasáhla mě mnohem víc než jsem čekala. Čekala jsem romantiku, dostala jsem mnohem víc. Krásný příběh zakázané lásky z jiného úhlu pohledu. Přesto mi byli Stephanie a Jamie sympatičtí a přála jsem jejich lásce. Příběh mě také přiměl zamyslet se nad některými věcmi v mém životě. Na knihu nezapomenu a časem si přečtu příběh znovu. Závěr knihy, to byla pro mě emoční jízda a došlo i na spoustu slz. Knihu doporučuji.

Edici 7lásky jsem si zamilovala. Kniha Den, kdy jsme se potkali je šestou knihou, kterou jsem z edice 7lásky četla. Už se moc těším až si přečtu další knihy této edice.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji Nakladatelství Metafora

Moje hodnocení: 100%




Žádné komentáře:

Okomentovat