neděle 3. února 2019

PŘEČTENÉ KNIHY - LEDEN 2019

Ahoj
Je začátek února a tak je čas se kouknout na přečtené knihy, které jsem přečetla během měsíce ledna. Přečetla jsem krásných 7 knih. Všechny knihy se mi líbily, jedna kniha byla top kniha měsíce.


Kniha se mi líbila, četla se velmi dobře. Jedná se o postapokalyptický příběh. Recenze bude brzo.

Kniha se mi líbila, četla se mi dobře. Je to první díl série, jsem zvědavá na další díl série.

Kniha se mi líbila. Jedná se o silný příběh z období 2. světové války.

A další kniha z období 2. světové války. Velmi silný příběh inspirovaný příběhem Dity Krausové. Kniha se mi líbila, četla se dobře.

A příběh Dity Krausové ještě jednou. I tato kniha je zajímavá, doplněna fotkami. 

A nyní TOP kniha měsíce. Kniha je výborná a moc se mi líbila. Krásný příběh Evy a Honzy a zajímavé téma a to neslyšící lidé. Knihu jde koupit jen na lubospanda@email.cz. Je i ekniha. Doporučuji všem. Kniha by měla být čtená a doufám, že si knihu přečte spousta čtenářů.

A nakonec kniha mé oblíbené autorky Marcely Mlynářové. Autorka svým tipyckým humorem líčí historky ze svého života.

Tak to jsou mé přečtené knihy měsíce ledna. Kolik knih jste přečetli v lednu Vy?

3 komentáře:

  1. Ahoj. V lednu jsem přečetl 10 knih. Četl jsem Smrtku, Osvětimskou knihovnici a Hluchavky.

    Časem bych si chtěl přečíst knihu Pod krvavými nebesy a Odložený život. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásná dávka přečtených knih :) Já jich za leden stihla jen pár (4) :) Každopádně Smrtku jsem taky přečetla a to je úplně skvělá kniha! Její dystopický námět je prostě skvělej a úryvky z deníků smrtky jsou super k zamyšlení se! Knihu Vlci zimy mám doma koupenou, ale ještě jsem se k ní nějak neprokousala skrz tu hromadu dalších knih :D

    https://klarin-svet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná kupička knih. :-) Ke Smrtce bych se ráda tenhle rok taky dostala.
    Mě se podařilo přečíst 7 knih. :-)

    OdpovědětVymazat