neděle 4. března 2018

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 9

Ahoj
Přeji pohodový nedělní večer a vítám Vás u dnešního článku. V práci jsem měla noční. Tento týden byl celkem pohodový, pár novinek pro Vás mám.

Dočtená kniha

 Včera jsem dočetla knihu Velké maličkosti. Kniha se mi velmi líbila, četla se velmi dobře. Kniha je velmi zajímavá a vyvolala ve mně spoustu otázek. Za sebe doporučuji. Silný příběh, zajímavé téma = knihy od Jodi Picoultové.

Po dočtení knihy jsem se rozmýšlela co číst dál. Jak už jsem psala několikrát, vybrat další knihu, když ta dočtená mě hodně zasáhla, je fuška. Je to fuška i proto, že na mě čeká na přečtení spousta zajímavých knih v mé knihovničce, i v hromádce knih z knihovny. Kandidátů bylo víc, ale vyhrála to tato kniha. Moc se na čtení této knihy těším.

U nás v obchodě jsem si koupila pleťový krém - kokos. Má velmi příjemnou kokosovou vůni. S krémem jsem moc spokojená, je příjemný.

Doteď jsem používala tento pleťový krém. I s tímto krémem jsem býka spokojená a koupím si ho někdy znovu.

V sobotu ráno po noční jsem zašla pro maso na řízky. Řízky byly na oběd dnes. Cestou domů jsem se stačila v malém obchůdku, kam chodím málo. Budu to muset napravit, protože jsem zjistila, že tam mají spoustu zajímavých věcí. Objevila jsem tam i toto mýdlo kokosové.

U nás obchodě je stojan s levnými knihami. Všimla jsem si, že je doplněný a je tam spousta zajímavých knih. Zvědavé jsem nakoukla a vybrala si tuto zajímavou knížečku. Brzo ji přečtu.

Uvažují o nových rubrikách na blogu. Inspirovala jsem se sice u jiných blogerek a youtuberek, ale úplně kopírovat nechci. Rubriky si upravím podle sebe. Jaké rubriky to budou se dozvíte brzo.

Přeji úspěšný příští týden a v neděli se na Vás budu těšit s novým článkem, či články. Příští víkend jedu do Brna, ale doufám, že na napsání článku čas bude. Pokud ne, bude článek v pondělí. Jakou knihu čtěte?

1 komentář: