neděle 7. ledna 2018

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 1

Ahoj
Vítám Vás u prvního ohlédnutí za mým knižním i neknižním týdnem tohoto roku. V práci jsem měla odpolední a byl to docela náročný týden. Během vánočního volna jsem tak trošku zlenivěla a tak vrátit se do normálního režimu nebylo jen tak. Příští týden už to snad bude lepší. Jelikož mi nebylo v pátek moc dobře nasadila jsem vitamíny a odpočinek o víkendu. Už je to lepší.


Tyto vitamíny jsou dobré, že se berou, když začíná nachlazení. Mě už několikrát zabraly, tak jsem po nich sáhla i tentokrát.

Přečtené knihy
Tuto knihu jsem Vám ukazovala už v minulém článku, ale nakonec byla první knihou roku 2018. Ještě mi zbývá kousek dočíst a líbí se mi. Na recenzi pracuji.

Potom jsem sáhla po thrilleru.

Kniha se mi líbila, četla se dobře. Příběh ženy, která se v mládí zamilovala a myslela, že našla báječného muže. Během manželství ovšem došla na to, že skutečnost je jiná. Její manžel totiž pracoval pro jednoho muže a vyrovnával účty s těmi lidmi, co tomu muži dlužili, nebo něco provedli. Manžel také skrýval jedno tajemství. Jednoho dne se nevrátil domů a byl nalezen zavražděný. Po jeho smrti jeho tajemství vyšlo najevo. Jak to bylo dál se dozvíte, když si knihu přečtete. Knihu jsem měla půjčenou z knihovny.

Rozečtená kniha

Potom jsem rozečetla tuto knihu. Je to psychothriller a zatím se mi líbí. Aktuálně jsem na straně 50. Kniha se čte dobře.

V mé knihovničce mám spoustu nepřečtených knih. Včera jsem je počítala a dostala jsem se na číslo 66 nepřečtených knih. Budu se snažit během letošního roku to číslo snížit. Mezi nepřečtenými knihami je i dost knih osobního rozvoje. Tak jsem se rozhodla se těmto knihám věnovat v tomto roce víc. Každý měsíc aspoň jednu knihu osobního rozvoje.


Na leden jsem zvolila knihu Naučte se žít a byla to dobrá volba. Kniha se mi líbí, je dobře napsaná. Sice by se dala přečíst za krátkou dobu, ale já se rozhodla se knize věnovat déle. To také doporučují i autoři knihy.
Co Vy a takové knihy? Čtete?

O víkendu jsem se dívala na videa na YouTube.





Tito booktubeři patří mezi mé oblíbence a na jejich videa se vždy těším. Oblíbenců mám víc, ale o tom zas v jiném článku. Kteří jsou Vaši oblíbení booktubeři?

Přeji pohodový večer a úspěšný příští týden. Jaká kniha byla Vaše první roku 2018? Pochlubte se.

1 komentář:

  1. Přeji ti brzké uzdravení. Já na booktubery nekoukám. Nějak mě tento trend míjí i když jsem pár videí viděla.

    OdpovědětVymazat