neděle 28. února 2016

Přečtené knihy - Únor 2016

Ahoj
V únoru jsem to bylo slabší, přečetla jsem pouze 3 knihy a jednu mám rozečtenou.

Selekce

Selekce - Kierra Cass
Kniha se mi moc líbila a už mám doma z knihovny 2. díl Elitu, tak se těším až se pustím do čtení.
Recenzi si můžete přečíst zde

Manzelky (Tana Keleova-Vasilkova)

Manželky - Táňa Keleová-Vasilková
Kniha se mi velmi líbila. Mám knihy od této autorky moc ráda.
Recenzi si můžete přečíst zde

Jsou světla, která nevidíme

Jsou světla, která nevidíme - Anthony Doerr
Kniha se mi velmi líbila, hodně mě zasáhla. Za únor určitě nejlepší kniha, kterou jsem četla a určitě se zařadí mezi nej knihy 2016.
Recenzi si můžete přečíst zde

Údolí úžasu

Údolí úžasu - Amy Tan
Tuto knihu mám rozečtenou a zatím se mi líbí.

Kolik knih jste za únor přečetli Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat