neděle 24. listopadu 2019

Někdy je hezké, že mě miluješ - Marie Vareilleová

Někdy je hezké, že mě miluješ - Marie Vareilleová

Humorný román o dvou kamarádkách. Knihu Někdy je hezké, že mě miluješ si zamilujete.



Název: Někdy je hezké, že mě miluješ
Autor: Marie Vareilleová
Nakladatel: Metafora
Počet stran: 302
Rok vydání: 2019

Recenze 
Chloé a a Constance jsou kamarádky, jsou každá jiná. Obě pochází z Marinzacu a obě mají problémy s láskou. Chloé se nedokáže odpoutat od svého bývalého přítele. Constance miluje knihu Pýcha a předsudek a čeká na pana Darcyho. Chloé a Constance se poznaly na čtenářském kroužku, na který obě chodí. Knihy milují obě. Jednoho dne si vzájemně dají úkoly na několik měsíců, které mají splnit a které by jim měly změnit život. Pro obě je to výzva. V příběhu sledujeme jak se Chloé a Constance daří úkoly plnit. Střídají se kapitoly Chloé a Constance.

Kniha se mi velmi dobře četla a líbila se mi. Příběh je humorný i vážnější. Rozesměje vás i rozpláče, čtení si užijete. Kniha Někdy je hezké, že mě miluješ je už čtvrtou knihou, kterou jsem z edice 7lásky četla. Každá kniha je jiná a všechny se mi líbily. Už se moc těším na další knihu edice 7lásky a to knihu Devět tváří tebe, kterou už mám také ve své knihovničce.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji Nakladatelství Metafora

Moje hodnocení: 100 %

1 komentář:

  1. Ačkoliv proti Pýše a předsudku ve výsledku nic nemám, vlastně mě vždycky štvaly knihy, které na tuhle klasiku nějak odkazují (vrcholem všeho byla kniha Já a pan Darcy, která mi přišla fakt hrozná. :D) Nicméně tahle knížka by třeba mohla být i hezká. :)

    OdpovědětVymazat